28 Temmuz 2007 Cumartesi

Bırrrrrrrrrrrrrrrr...Biri bırrrrlamayı durdursun...

Kaç zamandır yazayım yazayımdedim ancak yazamadım.Coca-Cola'nın Bırrrrr reklamı mevzubahis olan.Müslüm Gürses'le başladıkları bırrr reklamlarını Pamela,Işın Karaca ve Korayla devam ettirdiler.Anlayamadığım Coca-Cola durup duruken nedne böyle bir eklam seçmişti.Küresel ısınmadan nasibini alan ülkemizin yakıp kavuran çöl sıcaklarına bir atıf mıydı?Aslında çok ta şaşmamak gerekiyor.Müslüm Gürsesli reklam filmi ve bırrrr daha çok konuşulacağa benziyor. E aslında reklamında amacı bu değil mi? Konuşacaklar,konuşturacaksın,konuşmuyorlarsa markanı bir hamle daha yapacaksın.Reklamın iyiymiş kötüymüş ne alakası var.İyi reklam kötü reklam olmaz diyorlar ya geçin bunları ...İzlemekten yoruluyorum istemiyorum diğer kanala zaplıyorum daralıyorum yeni bir bırrrrrrr.

Coca-cola içmiyorum artık soğudum bırrrrrrrrrr








Hiç yorum yok: