23 Haziran 2007 Cumartesi

Lucca'ya dair...



Bebek Lucca ünlülerin uğrak yerlerinden biri.Geçen yaz sürekli Luccaya gitmiştim.Bu kış 1-2 defa daha gitme fırsatım oldu.uzun zamandır gidemesem de dekorasyonu ,yemekleri ve garsonlarının sıcakkanlığını sevdiğim bir mekan.Genelde kapıda eğer müdavim değilseniz içeri alınmama olasılığı sözkonusu.:))) Eğer tanıyorlarsa pek bir problem olmuyor.mekan çok geniş olmamasına karşın çok popüler bu da kalabalık sıkış tıkış bir ortam oluşturuyor.Genelde barda takılmayı seviyorum.Ahçıları yurtdışından gelme diye biliyorum.Harikalar yaratıyor,yaptığı yemekler sanat eseriymişçesine süslüyor,ve izlemekten keyif alıyorum.Makarnaları fena değil :))) Lucca burgeri beğeniyorum.Yine de genelde peynir tabağı ve kırmızı şarap tercih ediyorum; çünkü peynir tabağı tatminkar...Frozen ve Mojitosu başarılı.Fiyatlar düşünülenden çok daha ehven.Etrafınızda her an bir ünlüyü görmek mümkün.Mirkelam,Seray Sever,Pınar Altuğ,Tony ve birçoğu :)))



Tel: 212 57 12 55

Web: www.luccastyle.com

Hiç yorum yok: